Warszawa: Dokumentacji technicznej modernizacji oraz kosztorysy i przedmiary dla 5 budynków w PAN Ogrodzie Botanicznym - Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie
Numer ogłoszenia: 265812 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk Ogród Botaniczny - Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie , ul. Prawdziwka 2, 02-973 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6483856 w. 212.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polska Akademia Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokumentacji technicznej modernizacji oraz kosztorysy i przedmiary dla 5 budynków w PAN Ogrodzie Botanicznym - Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pod nazwą.: Dokumentacja techniczna modernizacji oraz kosztorysy i przedmiary dla 5 budynków w PAN Ogród Botaniczny - Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie. A/ Stołówka - dawna stołówka pracownicza. B/ Fangorówka - galeria Fangorówka. C/ Bank Nasion - hydrofornia D/ Wozownia - stolarnia E/ Pokerówek II - dawny bank nasion. A/Stołówka: Charakterystyka obiektu: Budynek dotychczas użytkowany był jako obiekt administracyjny. Budynek dwukondygnacyjny z poddaszem, w pełni podpiwniczony. Obiekt składa się z budynku głównego w kształcie litery I i przybudówki gospodarczej. Budynek główny wybudowany ok. 1938 r, przybudówka wykonana na początku lat 80-tych XX w. Szacunkowe zestawienie powierzchni: Piwnice - 102 m 2 Parter - 204 m2 I piętro - 68 m2 Po remoncie przeznaczony będzie, jako wielofunkcyjny budynek, z przeznaczeniem na zaplecze socjalne dla praktyk zawodowych i wolontariatu. Zakres projektu obejmuje wykonanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zgody na zmianę sposobu użytkowania budynku. B/ Fangorówka Charakterystyka obiektu:. Budynek dwukondygnacyjny z poddaszem, w części podpiwniczony. Obiekt składa się z budynku w kształcie litery T, stosunkowo zwarty o urozmaiconej elewacji, z wyeksponowanymi wejściami, jedno- klatkowy. Obiekt w dobrym stanie technicznym, użytkowany głównie w sezonie otwarcia Ogrodu dla zwiedzających. Powierzchnia zabudowy - 329 m2, powierzchnia użytkowa - 499 m2 Przedmiotem modernizacji będzie audyt energetyczny, docieplenie i malowanie ścian zewnętrznych budynku, remont elementów wejściowych (tarasy, kolumny), remont kominów, wymiana oświetlenia zewnętrznego, malowanie pomieszczeń wewnętrznych. Bez zmiany przeznaczenia. C/Bank Nasion Charakterystyka obiektu: Budynek laboratoryjny, dwukondygnacyjny z poddaszem, nie podpiwniczony. Obiekt o dobrym stanie technicznym, budowany w 1988 r. Składa się z budynku głównego przeznaczonego na laboratoria oraz hydroforni. Budynek o kwadratowej podstawie, stosunkowo zwarty i o urozmaiconej elewacji, jedno-klatkowy. Obiekt w dobrym stanie technicznym W części centralnej dachu wbudowano małą szklarnię. Powierzchnia zabudowy - 523 m2, powierzchnia użytkowa - 862 m2. Przedmiotem robót remontowych jest naprawa pokrycia dachowego - wymiana dachówki ceramicznej, wymiana kompletnej instalacji elektrycznej, modernizacja instalacji wodno kanalizacyjnej, modernizacja kominów, oraz termomodernizacja budynku. Bez zmiany przeznaczenia. D/ Wozownia Charakterystyka obiektu: Budynek zaplecza warsztatowego, dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Obiekt o dobrym stanie technicznym, budowany w 1988 r. metodą tradycyjną. Składa się z 2 części: parter - warsztat mechaniczny oraz stolarnia; piętro - pomieszczenia socjalne. Budynek o prostokątnej, wydłużonej podstawie. Powierzchnia zabudowy - 154 m2, powierzchnia użytkowa - 254 m2. Przedmiotem robót będzie termomodernizacja budynku, wymiana instalacji elektrycznej, remont sanitariatów naprawa dachu - wymiana dachówki, malowanie ścian zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych. Bez zmiany przeznaczenia budynku. E/ Pokerówek II Budynek zaplecza socjalnego, po modernizacji przeznaczony do obsługi grup zorganizowanych. Budynek murowany, jednokondygnacyjny w całości podpiwniczony (wysokość podpiwniczenia 2,80 m), strop betonowy, kryty papą.Budynek w złym stanie technicznym. Poprzednio użytkowany jako budynek laboratoryjny, ogrzewany energią elektryczną. Przewidziana jest zmiana sposobu użytkowania budynku z przebudową pomieszczeń , z wymianą wszystkich instalacji obiektu oraz pełna termomodernizacja budynku z dociepleniem i wymianą dachu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1000 PLN, (UWAGA: wniesienie wadium jest wymagane od wykonawców, którzy zostaną zakwalifikowani do udziału w przetargu ograniczonym).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A/Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
B/.Posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazując wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 3 projektów robót remontowych o wartości nie mniejszej łącznie niż 120.000,00 zł. brutto odpowiadających swoim rodzajem i złożonością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. obejmujące każdorazowo co najmniej wykonanie projektów robót remontowych w branżach elektrycznej, sanitarnej i ogólnobudowlanej w pomieszczeniach o kubaturze objętej remontem, każdorazowo co najmniej 600 m3 i potwierdzą, to dokumentami wskazującymi, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
C) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A/Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
D) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków udziału według następującej zasady: Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każde zrealizowane należycie zamówienie spełniające wymogi określone w pkt. B). Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie największa łączna kubatura budynków dla których opracowano dokumentację projektową, spełniające wymogi określone w pkt. B)
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: otrzymają drogą pocztową zaproszeni oferenci do II części przetargu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Polska Akademia Nauk Ogród Botaniczny - CZRB w Powsinie - Sekretariat w budynku - Gronówek, 02-973 Warszawa ul. Prawdziwka 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie